Agárd | az utolsó osztálykirándulás

Sziasztok!
Szeptember 27-29-ig voltam az osztályommal az utolsó közös kirándulásunkon, ami belegondolva nagyon hamar eltelt. Készítettem pár képet az ott töltött időnkről, s remélem át tudom adni a késői szeptembert nektek. Hamarosan érkeznek még őszi képek mindenféleképpen, így az ősz vége felé. Hozom az emlékeimet ebből az évszakból.








Olyan képeket készítettem, amiket általában szeretek készíteni, szóval készüljetek fel rá. Remélem valamennyire átadom a hangulatát a kirándulásnak. Örömmel készítettem el ezeket a képeket, és szerkesztettem meg őket. (:









Agárdra mentünk le vonattal az osztállyal, ami a Velencei-tónál helyezkedik el. A vízbe bemenni már túl hideg volt, de ahhoz képest, hogy nem fürödtünk remekül el voltunk. Kellemes esti beszélgetések, illetve egyszerű, közösségi játékokat játszotunk.

























Szerintem egy jó kirándulás volt. Pihentető volt, s egy remek búcsú a többiektől. Igaz még boldogítjuk a másik fejét az iskolapadban a következő hetekben, de nem sokáig. Tudom, hogy nagyon hamar el fog telni, és emiatt is izgultam a nyáron. Nagyon gyorsan telik!










Remélem átjöttek a nyugodt, őszi pillanatok nektek! (: Esetleg nektek volt valami őszi kirándulásotok szeptemberben?

Hamarosan találkozunk,
Virginia


Share:

0 comments