30 napos kihívás #9

Sziasztok! (: A mai bejegyzésben a rögeszméimről, hóborjaimról lesz szó, vagyis angolul pet peeves. Körbe kérdeztem pár embert az ismeretségi körömből, hogy szerintük mik a hóborjaim, mivel rögeszmés nem igazán vagyok. Lássunk is hozzá.




1) Figurák elnevezése (játékos kedvemben)
Bármikor, amikor társasoznánk, és kapok egy figurát (vagy többet) képes vagyok mindegyiknek nevet adni, megkülönböztetni őket. Kiskorom óta egy felesleges, vicces szokásommá vált.

2) Beszélgetés magammal (beszélős kedvemben)
Nem tudom ki, hogy van vele, de én remek barátságban vagyok önmagammal. Mindent meg tudunk beszélni, mikor nincs más a közelemben, hogy kiöntsem neki a lelkem, akkor általában magammal tárgyalom meg. Ez általában fél óra napi program szokott lenni.

3) Köszönés (szokássá vált)
Általában, amikor hazajövök, és láttom, hogy nincs otthon senki "Hello Lakás"-sal térek beljebb a lakásba, mert hogy már ilyenkor is legyen valaki, akit köszönthettek.






Most ezek a furcsa szokásaim jutottak eszembe, amiket már megszokásból csinálok. Meg lennék nélkülük is, viszont szerintem nehéz is lenne leszokni ezekről a dolgokról már.


Hamarosan találkozunk,
Virginia

Share:

2 comments

  1. Jaaj a "Szia Lakás" naggyon ismerős! :D Mintha magamat olvasnám!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én meg eddig nem találkoztam olyannal, akivel ez megegyezett volna velem. :D Szóval most meglepődtem. Örülök, hogy magadra ismertél, csak nem ikrek? ^^

      Delete